Naast het leveren en installeren van hygiëneapparatuur kan Bosgraaf ook onderhoudsservice verlenen. Goed onderhouden machines zorgen voor een veilige en goede werkomgeving en hiermee voorkomt u onnodige reparatiekosten.
Periodiek onderhoud voorkomt in veel gevallen onnodige stilstand van uw hygiëneapparatuur. Door het uitvoeren van preventief onderhoud wordt overmatige slijtage van machineonderdelen voorkomen. Hierdoor minimaliseert u de kans op onnodige reparatiekosten. Tijdens ons servicebezoek wordt de machine gekeurd en voorzien van een keuringssticker. Het is mogelijk om een vrijblijvend onderhoudsplan af te sluiten om zo periodiek uw apparatuur te laten keuren. Wij noemen dit ook wel APK voor de hygiënesluisinrichting.
Naast preventief onderhoud kunt u ons ook bereiken per e-mail of telefoon als zich een storing voordoet. Wij kunnen u dan telefonisch op afstand helpen of, indien gewenst, een monteur inplannen. Onze monteur komt dan zo snel mogelijk bij u langs op locatie om de storing te verhelpen. U wordt vooraf geïnformeerd over het bezoek van de monteur, zodat u altijd op de hoogte bent. Na het verhelpen van de storing zal de monteur een werkbon maken en de uitgevoerde werkzaamheden met u doornemen.
Het is uiteraard ook mogelijk om zelf onderhoud aan uw hygiëneapparatuur uit te voeren. In ons magazijn liggen alle veelvoorkomende reserveonderdelen op voorraad. Hiermee zorgen wij ervoor dat u snel en op tijd onderdelen ontvangt.
Heeft u vragen over het onderhoud aan uw hygiëneapparatuur, neem dan contact op met onze serviceafdeling.
U begrijpt, we staan graag voor u klaar.
Robert Hofman
Bosgraaf Food & Hygiënetechniek b.v.